Tuesday, June 2, 2009

Tokyo Joe

Va inte öppet!!!
Svininfluensan här sina fördelar, en är att hissen på mitt hotell känns som min privata, den är alltid där jag behöver den, kanske bara jag som åker i den. I hissen finns information om rekommenderat avstånd till närmaste medmänniska för att inte bli sjuk, det är två meter.

Alla behöver vi bli sedda och jag har nu fått en 10 års dos, helt ut stirrad av en 6 årig japansk kille i kamouflage byxor och en grön Boston atletic T-shirt. Hanns mammi hade glömt att dra upp sina stay-up strumpor, så de korvade sig runt knäna, men det kanske är inne. Det var på tåget ut till förorten i Tokyo där micronic har sitt kontor, när någon tittar på dig i 20 minuter är 20 minuter ganska lång tid och inte vet jag vad ”va fan glor du på” heter på japanska.

Hade glömt hur små rummen var på hotellet här. Så här ser det ut när man inte har vidvinkel på kameramobilen.





















No comments: