Tuesday, April 17, 2007

Vad hände sedan?

Ja inte vet jag. Valet är över här i Japan, vad hände? Blir det någon skillnad? Det är nog här som Japan och Sverige är mest lika det spelar ingen roll.

Såg att Pandora anklagade Storbritannien för låtstöld eller det kanske var första April?
Men man har ju inte hört så mycket av henne på senare tid så det kanske är någon som tagit alla hennes låtar.
Jag hittade en Pandora CD i en japansk andrahandsbutik. Pris 300yen, ca 18 svenska kronor.

Ibland undrar man om allt bara är en kemisk process och ni andra bara finns i min hjärna, hur kan det annars bli så här. Jag och Andreas var på lokal och när och när vi skulle betala så visste vi inte hur man ber om notan på japanska, Andreas har ju bara varit här i nästan 3år. Jag sa då att jag kan säga det på franska, när vi sedan kom ut på gatan så hamnade vi rakt i en grupp med fransmän, ja även franska kvinnor, hur kan det bli så och är det någon som verkligen vattnar våra krukväxter?
Å vad tråkigt jag har det på kontoret idag, förlåt

No comments: