Tuesday, November 10, 2009

Redan?

Nu är det slut …nästan.

Tiden går så fort, de två åren blev tre och nu är det tredje året snart slut. Nu kommer det tredje året att bli ett fjärde som ni antagligen redan vet. Antagligen vet ni också att vi flyttar till Tokyo, mmm inte mycket nytt här. Efter som vi flyttar tycker jag att det passar bra att avsluta den här bloggen som varit i bästa fall sporadisk här på slutet, man säger ju att historien upprepar sig och att berätta samma sak en tredje gång…Man har hört vad folk tycker om repriser. Kanske kommer nått tillbaka efter nyår, ni får kolla bland Lenas länkar.

För att få vara först med något tänkte jag passa på och önska er en god jul.

Den riktiga tomten är redan här och han undrar vad vi önskar oss i julklapp.
Vi svarar, fred på jorden
Tomten blir arg och säger, va fred på jorden är du…helt???

Vi ryggar tillbaka och viskar nästan ohörbart.. en mössa då?

EN MÖSSA skriker tomten är du dum i huvudet

I år önskar du dig feta lår från KFC annars jä….ar.

Okey, okey
Det är idag tomt på kontoret, jag sitter här och spelar Rammstein’s senaste
”Liebe Ist Für Alle Da” på min dator, sjunger med lite i låtarna….

Ja jag tror det får räcka så.






No comments: